Magic the Gathering Friesland
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gezellig met elkaar Magic spelen

3 plaatsers

Ga naar beneden

Gezellig met elkaar Magic spelen  Empty Gezellig met elkaar Magic spelen

Bericht  nerina97 ma aug 26, 2013 11:13 pm

Hoi allemaal.

Sinds afgelopen donderdag heb ik mijn eerste Magic deck gekocht. Ik ken het spel via vrienden (die in Gouda e.o. wonen) en speel het sinds 3 maanden af en toe. Nu ik een eigen deck heb, lijkt het mij leuk om mensen te ontmoeten in Leeuwarden die ook Magic spelen voor de gezelligheid. Zo hoop ik eigenlijk nog meer te leren van het spel zelf en de strategieën.

Weet iemand plekken waar je gewoon Magic kan spelen met elkaar zonder entree te betalen? Ik zoek geen toernooi gelegenheid, zo goed ben ik namelijk nog lang niet. Ik ben een student in Leeuwarden dus het zou fijn zijn als die plekken met de fiets of met het openbaar vervoer te bereiken zijn.
Ook heb ik ergens gelezen dat je bij Spellekijn eens in de zoveel tijd ook Magic kunt spelen, maar ik ben gewoon nieuwsgierig of het ergens anders ook mogelijk is.

Alvast bedankt voor het lezen van het bericht. Smile

nerina97

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 26-08-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezellig met elkaar Magic spelen  Empty Re: Gezellig met elkaar Magic spelen

Bericht  JoriAlkema wo aug 28, 2013 6:40 am

Hallo, welcome to the world of Magic! Tu-dum!