Magic the Gathering Friesland
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gezellig met elkaar Magic spelen

3 plaatsers

Ga naar beneden

Gezellig met elkaar Magic spelen  Empty Gezellig met elkaar Magic spelen

Bericht  nerina97 ma aug 26, 2013 11:13 pm

Hoi allemaal.

Sinds afgelopen donderdag heb ik mijn eerste Magic deck gekocht. Ik ken het spel via vrienden (die in Gouda e.o. wonen) en speel het sinds 3 maanden af en toe. Nu ik een eigen deck heb, lijkt het mij leuk om mensen te ontmoeten in Leeuwarden die ook Magic spelen voor de gezelligheid. Zo hoop ik eigenlijk nog meer te leren van het spel zelf en de strategieën.

Weet iemand plekken waar je gewoon Magic kan spelen met elkaar zonder entree te betalen? Ik zoek geen toernooi gelegenheid, zo goed ben ik namelijk nog lang niet. Ik ben een student in Leeuwarden dus het zou fijn zijn als die plekken met de fiets of met het openbaar vervoer te bereiken zijn.
Ook heb ik ergens gelezen dat je bij Spellekijn eens in de zoveel tijd ook Magic kunt spelen, maar ik ben gewoon nieuwsgierig of het ergens anders ook mogelijk is.

Alvast bedankt voor het lezen van het bericht. Smile

nerina97

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 26-08-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezellig met elkaar Magic spelen  Empty Re: Gezellig met elkaar Magic spelen

Bericht  JoriAlkema wo aug 28, 2013 6:40 am

Hallo, welcome to the world of Magic! Tu-dum!
Hier in Leeuwarden zit een hele goeie plek om Magic te spelen, for free! namelijk de spellekijn daar kan je altijd terecht, vooral op vrijdag, waar er na sluitings tijd altijd een toernooitje wordt gehouden, maar ook andere dagen bevinden zich daar, magic nerds. behalve daar organiseren verschillende mensen bij hun thuis Cubedrafts, dan ben je met een groep mensen, en stelt ieder zn eigen deck samen van een stel kaarten van een bepaalde set die rond de tafel worden verdeeld, maar dat is dus bij mensen thuis, die moet je maar net kennen Wink

JoriAlkema

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 24-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezellig met elkaar Magic spelen  Empty Re: Gezellig met elkaar Magic spelen

Bericht  nerina97 vr aug 30, 2013 3:44 am

Bedankt voor je welkomst bericht in Magicwereld Smile

Ik zal het zeker onthouden. Ik zou graag elke vrijdag daar heen gaan als ik een weekend in Leeuwarden blijf, ik reis namelijk bijna elk weekend weer terug naar Gouda. Misschien ontmoet ik je wel een keer in de Spellekijn!

nerina97

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 26-08-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezellig met elkaar Magic spelen  Empty Re: Gezellig met elkaar Magic spelen

Bericht  The Meddling Mage di sep 03, 2013 11:46 pm

Zoals ik eerder ook al zij op Facebook zijn er waarschijnlijk meer mensen zoals Jori die je maar al te graag willen helpen!
The Meddling Mage
The Meddling Mage
Admin

Aantal berichten : 162
Registratiedatum : 22-01-13
Leeftijd : 31
Woonplaats : Makkum

https://magicfriesland.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezellig met elkaar Magic spelen  Empty Re: Gezellig met elkaar Magic spelen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum